חינוך מדעי והנדסה; טכנולוגיות חינוכיות והדמיות מדעיות; מיומנויות חשיבה מסדר גבוה; מטא-קוגניציה ולמידה מווסתת עצמית; הערכה; בחירת קריירה STEM; מיומנויות המאה ה-21.
דוקטורט בחינוך מדעי, מכון ויצמן למדע
תואר שני במדעי החיים, מכון ויצמן למדע
DIPT אוניברסיטת תל אביב
תואר ראשון בכימיה וביוכימיה, האוניברסיטה העברית בירושלים
חינוך מדעי והנדסה; טכנולוגיות חינוכיות והדמיות מדעיות; מיומנויות חשיבה מסדר גבוה; מטא-קוגניציה ולמידה מווסתת עצמית; הערכה; בחירת קריירה STEM; מיומנויות המאה ה-21.
יהודית דורי היא פרופסור אמריטה בטכניון וחוקרת בכירה במוסד שמואל נאמן. פרופ' דורי היתה חברת סגל ודיקנית הפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה, דיקנית היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ, ופרופסור אורח במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטסMIT .
תחומי המחקר של יהודית כוללים ויזואליזציה והדמיה מולקולרית, שילוב טכנולוגיות בהוראה ולמידה, הכשרת מורי מדע וטכנולוגיה, הערכה, כישורי המאה ה-21, מיומנויות חשיבה ומטה-קוגניציה. פרופ' דורי קיבלה את פרס DCRA היוקרתי של הארגון העולמי להוראת המדעיםNARST לשנת 2020 על תרומותיה המחקריות יוצאות הדופן ועל מעורבותה החזקה בפיתוח הקהילה הלאומית והבינלאומית של הוראת המדעים.
פרופ' דורי הובילה מחקרים של האיחוד האירופאי ובישראל, במימון ISF והמדען הראשי של משרד החינוך, ובכללן – הערכת תוכניות למחוננים ומחוננות וחקירת מאפייני הישגיהן של בנות מחוננות שהתקבלו בהעדפה מתקנת לתוכנית זו, והערכת השפעתן של תוכניות הכשרה ייחודיות של מורים בישראל, וכן פרויקט TRACOD שהתמקד בפיתוח והערכה של מודולות בדגש על קיימות בתחום דיג ודגים. כיום היא מתמקדת בחקירת דרכים לעידוד אוכלוסיות תת-מיוצגות לבחור קריירה במדעים והנדסה.
יהודית ג'ודי דורי, שחף רוקר יואל
יהודית ג'ודי דורי, רע לביא, מרינה טל
יהודית ג'ודי דורי, זהבית כהן, אורית הרשקוביץ
יהודית ג'ודי דורי, שחף רוקר יואל
יהודית ג'ודי דורי, רע לביא, מרינה טל
יהודית ג'ודי דורי, זהבית כהן, אורית הרשקוביץ