Informing
Policy
for Progress

מאי 16, 2017

פורום אנרגיה 40: גז טבעי לתחבורה בישראל

 

תכנית פורום אנרגיה: גז טבעי לתחבורה בישראל

13:10-13:25

  • תמיר רז, חברת Gas Mobile : המצב הנוכחי של משק הגז הטבעי לתחבורה בישראל

13:25-13:40

  • ד"ר ברכה חלף, מדענית ראשית – משרד התשתיות, האנרגיה והמים: עיקרי פעילות הממשלה בנושא גז טבעי לתחבורה

13:40-13:55

  • אמיר פוסטר, ראש אגף אסטרטגיה ומחקר – איגוד תעשיות חיפושי הנפט והגז בישראל: גז טבעי לתחבורה בישראל

13:55-14:10

  • ד"ר מרים ופרי לב-און, קבוצת לב-און (יוצג ע"יפרופ' אופירה אילון) : Assessment of NG loss from the well-to-tank value chain of NG based transportation fuels: CNG and Methanol

14:30-17:00

  • מהן התועלות הסביבתיות הצפויות ממעבר משק התחבורה הכבדה בישראל, להנעה בגז טבעי, במרחבים האורבניים?
  • מהן התועלות הכלכליות (מאקרו) לתקציב המדינה, כתוצאה ממעבר משק התחבורה הכבדה בישראל, להנעה בגז טבעי?
  • מהם המהלכים הרגולטוריים שנכון להחיל, על מנת להאיץ את משק התחבורה בישראל לעבור להנעה בגז טבעי?
  • כיצד ניתן להשפיע על דעת הקהל בישראל, להכרה בתועלות הסביבתיות והכלכליות כתוצאה מהשימוש בגז הטבעי, ובכך לעודד עליה בביקוש?
  • לדיון: בהשוואה לאלטרנטיבות נקיות אחרות (רכב חשמלי – תאי דלק וסוללות), להגדיר את הנישות המתאימות להנעה בגז טבעי, ואת טווח הזמן שנראה רלוונטי לגז הטבעי.

 

קבצים להורדה:

 

תכנית פורום אנרגיה: גז טבעי לתחבורה בישראל

13:10-13:25

  • תמיר רז, חברת Gas Mobile : המצב הנוכחי של משק הגז הטבעי לתחבורה בישראל

13:25-13:40

  • ד"ר ברכה חלף, מדענית ראשית – משרד התשתיות, האנרגיה והמים: עיקרי פעילות הממשלה בנושא גז טבעי לתחבורה

13:40-13:55

  • אמיר פוסטר, ראש אגף אסטרטגיה ומחקר – איגוד תעשיות חיפושי הנפט והגז בישראל: גז טבעי לתחבורה בישראל

13:55-14:10

  • ד"ר מרים ופרי לב-און, קבוצת לב-און (יוצג ע"יפרופ' אופירה אילון) : Assessment of NG loss from the well-to-tank value chain of NG based transportation fuels: CNG and Methanol

14:30-17:00

  • מהן התועלות הסביבתיות הצפויות ממעבר משק התחבורה הכבדה בישראל, להנעה בגז טבעי, במרחבים האורבניים?
  • מהן התועלות הכלכליות (מאקרו) לתקציב המדינה, כתוצאה ממעבר משק התחבורה הכבדה בישראל, להנעה בגז טבעי?
  • מהם המהלכים הרגולטוריים שנכון להחיל, על מנת להאיץ את משק התחבורה בישראל לעבור להנעה בגז טבעי?
  • כיצד ניתן להשפיע על דעת הקהל בישראל, להכרה בתועלות הסביבתיות והכלכליות כתוצאה מהשימוש בגז הטבעי, ובכך לעודד עליה בביקוש?
  • לדיון: בהשוואה לאלטרנטיבות נקיות אחרות (רכב חשמלי – תאי דלק וסוללות), להגדיר את הנישות המתאימות להנעה בגז טבעי, ואת טווח הזמן שנראה רלוונטי לגז הטבעי.