Informing
Policy
for Progress

חינוך מהנדסים במאה ה-21: פרדיגמות, תובנות ומשמעויות לישראל (פרסום באנגלית)

דוח /
מאי 2019

שתפו

READ ONLINE

ציטוט

בנטור, א׳, זוננשיין, א׳, נוה, ר׳, ודיין, ת׳ (2019). חינוך מהנדסים במאה ה-21: פרדיגמות, תובנות ומשמעויות לישראל (פרסום באנגלית). מוסד שמואל נאמן.
https://www.neaman.org.il/education-of-engineers-in-the-21st-century-paradigms-insights-and-implications-to-israel/

תאור כולל של תהליך לגיבוש תובנות ופרדיגמות לחינוך מהנדסים במאה ה-21 אשר התבסס על הכנת דוח ביקורתי מקיף, סקירת נתונים ודיונים בפורום לחינוך מהנדסים שהוקם במיוחד למטרה זו ובו השתתפו כל בעלי העניין: אוניברסיטאות, מכללות, גופי ממשל, תעשייה וסטודנטים

 

Upcoming Events