חינוך מהנדסים במאה ה-21: היבטים גלובליים ונגזרות למדינת ישראל

צטט כ:
בנטור ארנון, זוננשיין אביגדור, דיין תמר. חינוך מהנדסים במאה ה-21: היבטים גלובליים ונגזרות למדינת ישראל חיפה, ישראל, מוסד שמואל נאמן, 2018. https://www.neaman.org.il/Education-of-engineers-in-the-21st-century-Global-aspects-and-implications-to-Israel-2

מוסד שמואל נאמן בטכניון יזם פתיחה של תהליך לאומי לבחון מחדש את החינוך של מהנדסים במוסדות האקדמיים בישראל מתוך מטרה להכשיר דור צעיר של מהנדסים בעלי יכולות לקידום חדשנות בתעשייה עתירת הטכנולוגיה והמסורתית, ורתימת החזית המדעית למטרות אלה.  הדו"ח הנוכחי משמש כבסיס למהלך זה והוא מציג דיון וסקירה ביקורתית של הסוגיות שיש לתת עליהן את הדעת במסגרת חינוך מהנדסים במאה ה-21, בעיקר בכל הקשור להקניית הידע והכישורים החיוניים הנדרשים והשיטות להשגת יעדים אלה.

פרסומים נוספים שיכולים לעניין אותך

גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות