גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

דאוד בשותי

+972-4-829-4082
daoud@tx.technion.ac.il

פרופסור מן המניין בפקולטה למתמטיקה בטכניון. הוא סיים דוקטוראט בטכניון ב- 1976, ולאחר תקופות פוסט-דוקטוראט ב- ETH ציריך, ובאוניברסיטת אינדיאנה בבלומינגטון, הצטרף כחבר סגל לפקולטה למתמטיקה בטכניון.  תחומי התמחותו הם: פונקציות גיאומטריות, סטטיסטיקה מתמטית, ותורת ההסתברות האנליטית.

An Innovative Approach to Learning Mathematics in the Context of Cultural Pluralism

גישה חדשה לחינוך מתמטי בהקשר רב-תרבותי

פרויקט "גישה חדשה לחינוך מתמטי בהקשר רב תרבותי, כשמו הוא נועד להוביל התנסות חדשה בחינוך למתמטיקה. במסגרת הפרויקט מתבצעות עבודות הכנה לקורס "הוראת גיאומטריה בהקשר תרבותי" שמתקיים בסמסטר ב' 2008-2009 בטכניון. הרעיון הוא למפתח חומרי לימוד שישמשו פרחי הוראה להתנסות בהוראת גיאומטריה בהקשר תרבותי בבתי ספר על יסודיים במסגרת המקצועות גיאומטריה ועיצוב.
הוראת גיאומטריה בהקשר תרבותי וחברתי

הוראת גיאומטריה בהקשר תרבותי וחברתי

תכנית זו מיועדת לסטודנטים להוראה, פרחי הוראה. בפרויקט זה נלמדים אספקטים חדשים בהוראת הגיאומטריה, אשר מערבים תרבויות שונות, תוך הכרת התרבות כחלק מהתפתחות בתרבויות שונות, מהן הסטוריות : יוונית, פרעונית, ערבית מהמאה ה-11, גוטית, ימי הביניים. ומהן דתיות : יהדות, נצרות, איסלם ואורנמנטים.